مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-21اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز 


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از اجرای محدودیت های ترافیکی مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز خبر داد.

  - سرهنگ فرید کریمی زاده اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به ‎وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راهبندان و تسهیل در تردد همزمان با مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، محدودیت های ترافیکی در روز 31 شهریورماه در اهواز اعمال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در خصوص مسیرهایی که محدودیت های ترافیکی مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در آن ها اعمال می شود، افزود: در میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و بالعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد، بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی، بلوار قدس دوربرگردان های قبل و بعد از دادسرای نظام و بلوار امام رضا(ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

وی گفت: در میدان انقلاب به سمت بلوار قدس از ورود خودروهای سنگین جلوگیری می شود و در حدفاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی محدودیت اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز 

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز